Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

17 август 2007

ПРАЩЯ ОТ ЗДРАВЕ НАЛИ?

ДААА ,АМА СЪМ СТРАХОТНО ЗЛЕ ! ХОЛЕСТЕРОЛА,ТРИГЛИЦЕРИДИТЕ И ЗАХАРТА МИ НАДВИШАВАТ НЯКОЛКО ПЪТИ НОРМИТЕ. ИЛИ ТРЯБВА ДА СПИРАМ ТОЗИ НАЧИН НА ЖИВОТ ИЛИИИИ..СИ ЗАМИНАВАМ ОТ ТОЗИ СВЯТ. АКО ЗНАМ ,ЧЕ ЩЕ ПУКНА БЕЗ ПРОБЛЕМИ ПРОДЪЛЖАВАМ СИ ТАКА ЩОТО ТАКА МИ ХАРЕСВА. АКО ОБАЧЕ СЕ ТРЪШНА БОЛЕН НЯМА НИКОЙ ДА МЕ ПОГЛЕДНЕ.....ЩЕ МИСЛЯ КАКВО ДА ПРЕДПРИЕМА ...
ЯСНО Е ОБАЧЕ ЕДНО -ЧЕ ТАКА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРОДЪЛЖАВА !!!

1 коментар:

Анонимен каза...

не мога да те позная. приличаш ми на индиана джоунс който търси светия граал! къде мога да ти намеря скайп адреса?