Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

13 март 2008

"МЕСТЕН 24 ЧАСА "

Не се изненадах от местен 24 часа когато видях тази публикация.
Венци Венков - главния редактор ми е приятел и ме попита някои неща за този БЛОГ предварително. Венци го познавам още когато беше старшина - школник във военното училище, а аз курсант в последните курсове.После от многото контакти и срещи може да се каже,че сме и приятели.Ценя го като умно момче и добър журналист. Неформален лидер е сред журналистическата гилдия на града.

Мая Конова е журналист във вестника.Направи ми впечатление преди години със специфичния си тембър, освен че е хубавица и умница.Никога не пропуска да ме поздрави във вестника за рождения ми ден.( на снимката е със журналиста Красимир Крумов -http://novinarium.blogspot.com/ )





Фотографа Стоян Николов е мой приятел от Априлово Търговищко, но има много кокетна виличка в село Осмар. Бил съм много пъти на вилата му ,а и на други приятни места сме се засичали.Стоян е образец за упорита воля,трудолюбие и човечност.Сам си е построил вилата,сам си работи градината, въпреки че живота е малко несправедлив с него. Стоян е майстор - фотограф във Занаятчийската камара - Шумен

Това е малкия,но сплотен колектив ( както се казваше при социализма), който подготвя и издава тази притурка,която излиза в четвъртък заедно с "24 часа"

Няма коментари: