Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

05 ноември 2007

НОРМАЛНО - НЕНОРМАЛНО

Днес ходих на лекар - психиатър! Напоследък стойностните ми ценности рязко се нарушиха. Обществото около мен приема за нормални норми и факти ,които аз смятам за ненормални. И му викам :
"Докторе,не съм добре!"
"Какво ти има ,от какво се оплакваш?"- пита ме той.
И тогава го попитах:
"Кажи ми докторе нормално ли е "
-да купуваш избори
-да крадеш безобразно и постоянно
-да приказваш едно,а да вършиш друго
-да лъжеш като последния циганин
-да разрешиш да се строят джамии в християнска държава
-да разрешиш създаването на етническа и антиетническа партия
-да позволиш тази партия да диктува положението в страната
-да караш хората под строй да идват от хиляди километри за да гласуват за тази партия
-да се говори турски в държавни учреждения и да се уволняват и тормозят българите в собствената им страна
- да наричаш присъствие 500 годишно робство
-да се мъчиш да укрепиш идеология,която отдавна е призната за тоталитарна в целия свят
Изредих му още над 200 нормални неща в днешната действителност
Той помисли,помисли и ме попита:
"А нещо различно виждал ли си ?"
"Да,докторе!" -казвам аз
Като отида на запад , в Германия,във Франция всичко,което тук е нормално там е ненормално.Но аз съм българин и искам да живея в нормална държава,която да се нарича България
Доктора ми е приятел усмихна се и ми каза:
"Дарине, ти си напълно нормален ,но държавата, в която живееш е ненормална,приятелю!"
Успокоих се , излязох разходих се из мръсните шуменски улици,сритах две бездомни кучета и си викам :
"Дано има много такива ненормални като мен! То държавата ,че няма да се оправи - няма,но поне ние лудите да се налудуваме!"
Купих си 50 гр топли тиквени семки, нахлупих си идиотката, бръкнах си в джобовете подсвирквайки си се прибрах в къщи спокоен, спомняйки си оная мисъл на великия Вазов :
"Лудите,лудите ,те да са живи!"

Няма коментари: