Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

10 ноември 2007

МОСКВА,ПАРИЖ,МЮНХЕН




Москва посетих след началото на Перестройката.Бях на гости на мой колега,който учеше във военната академия в гр.Калинин( Твер). Дъщеря ми празнува там7 годишнината си -значи това е било през юни1988 година. След като разгледах Твер за две три дни, къпах се във Волга в 22 часа ,защото по това време настъпваха "Белите нощи" и беше светло като ден. Вземах сутрин електричката и след два часа бях на Ленинградкий вокзал в Москва. С една карта на метрото и няколко сандвича обиколих всички най-интресни места на Москва.Всичко ,за което бях чувал и чел го посетих и разгледах. 10дни всяка сутрин отивах и късно вечер капнал от умора се връщах обратно в Твер(Калинин) Москва е огромен,много красив град. Всичко там е в пъти по-голямо отколкото в едни нормален град. Обичам Москва!

В Париж бях благодарение на едни мои приятели германци.Празнувахме Коледа с тях. Те живеят в Саарбрюкен,който се намира на границата с Франция. Подаръка им за нас беше една много приятна изненада.Посещение на Париж. Качихме се в 5 часа сутринта на "Мерцедеса" на Шали и в 9 часа бяхме в Париж.Париж беше тих ,чист и пуст. Парижани още спяха след обилното ядене и пиене през Коледната нощ. Спокойно разгледахме основните забележителности, за които бях чел, гледал многократно на филми и снимки.Париж е прекрасен град.Имам чувството,че там са се събрали гениите на планетата и са се надпреварвали кой ще построи по -красива сграда,мост ,църква, галерия,дворец. Парижани ги няма в Прариж ? В Париж живеят негри, китайци, сърби,турци,японци и туристи. Париж е прекрасен. Обичам този град, но не бих живял в него ! След това много пъти бях в Париж.Той не принадлежи на французите.Париж е световен град.

Мюнхен е гордостта на Бавария.Бавария е сърцето на Германия.Германия е лицето на Европа. В Мюнхен съм бил няколко пъти,но когато и да го посетя винаги имам чувството,че отнякъде ще изкочи ..Хитлер. Баварците наричат своята провинция -Свободната държава Бавария и имат самочувствието на господари на света . Градът е чист , спретнат , много добре поддържан и пълен с исторически места, бирарии, ресторанти,магазини, картинни галерии. В Мюнхен чужденците са стриктни и точни. Движението е така добре регулирано щото ако някой наруши правилата веднага бива санциониран. Мюнхен е много красив старинен германски град, стоен с перспектива и план.Въпреки огромното количесво автомобили не видях нито едно задръстване или автомобил паркиран на тротоара или недай си Боже в някоя градинка. Много пъти след това съм бил в Мюнхен и Нюрнберг Щастлив съм!! Видях красотите на Европа и им се наслаждавах дълго.През цялото време само едно се молех.Дано мисълта ми да не ме кара да сравнявам видяното с реалното при нас!Слава Богу успях !И затова удоволствието от посещението ми в тези градове беше пълно. Дано даде Господ пак и пак да ги посещавам,за да мога малко поне да ми се повдигне настроението и хъса за живот. Защото тук картината е повече от ужасна ! И няма никаква надежда да се оправи!

Няма коментари: