Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

16 септември 2007

село БЛАГОЕВО












Сега ще сложа само този материал за селото ми,а по -нататък когато съм на кеф ще разкажа и повече.
Чак когато сложих снимките на селото в БЛОГА си виждам колко е зелено селото. Колко е свежа зелнината и колко наситена е тя на фона на къщите му. Няма толкова зелено село в Европа. Разбира се повечето дървета са плодни, а заедно с тях има и горски видове. Въпреки жестоката суша това лято повечето дървета оцеляха,дадоха плод и дори израснаха. Само в моята градина има поне 20 дървета- сливи,ябълки,орехи и праскови. Имам и лешник- троен, а също така и бръшлян и здравец. Грижата за цветята ми коства доста вадене на вода от кладенеца,който след дъждовете увеличи дебита си. Чешмите ,които са много из селото и извън него намалиха дебита си,нооо не пресъхнаха. Когато има вода има живот ,а вода в селото - дал Господ. Това говори за правилния избор на тези,които са го избрали за свое гнездо. Няма редки видове - с изключение на огромния дъб - горун,който ако можеше да говори би разказал доста интересни неща за историята на селото?

2 коментара:

nadejda каза...

Здравей блога ти е чудесен наистина,.. радвам се че се оказва че Благоево е и мое село моят баша е от там, Тодор миткин :) незнам дали ти гоцори нещо Благоево е едно чудесно място където човек може да отмаря а за мен е не само това ... моят дядо на когато съм кръстена лека му пръст дълги години беше кмет на Благоево прекрасен човек,.... радвам се че се матъкнах на блога ти 1удесен е макар че може още няколко снимки да добавиш с наистина забележителните чсти от селото ...

Анонимен каза...

ами и аз така имам къде да си почина в това прекрасно кътче от България там имам дядо,майка ми е прекарала там детството си част от моето също е протекло там това лято прекарах 3 седмици на село.....беше чудесно по принцип там ходя рядко никога не ми е допадало но това лято усетих природата, чистия въздух и т.н....абе това е едно прекрасно селце и съм решила от сега нататъка винаги като ми остане свободно време да отида там