Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

28 септември 2007

ПРЕСЛАВСКАТА "ЯКА"




Най- хубавите лозя, най-добрите сортове грозде,най-хубавото вино в България става точно тук. Преславската "яка" започва под Преслав непосредствено преди началото на Върбишкия проход ,продължава на изток покрай Драгоево,Хан Крум, Троица, Осмар, Дивдядово ( лозята на Шумен не влизат в този регион),Дибич, Васил Друмево, Илия Р. Блъсково, Благово,Овчарово,Костена река,Кладенец до Друмево.
Колко декара е незнам,но тук гроздето
озрява най напред, зрее бавно и спокойно , сортовете са добри и майсторите на вина са прочути.Навремето идваха от правителствената изба в Евсиноград да пълнят с грозде ТИР -овете си. Верно е, че сега тук почти няма частни изби, лозята са занемарени и изоставени, но тук таме някои майстори на елексира правят такива вина ,че и най -капризния любител на дионисиевия сок не може да не каже"Хммм-м-м-м браво на майстора!"
Чувам ,че Винпром Преслав ,който държи региона до Хан Крум е посял нови масиви,от които вече ще бере грозде.
Аз пия от прочутите осмарски майстори перфектно ШАРДОНЕ,КАБЕРНЕ ,ПЕЛИН и други букети кой от кой по-дъхав и пивък.
Димитър Димитров ( Мужика) от Осмар , който сам отглежда над 50 дка лозя и е изключителен майстор на ОСМАРСКИЯ ПЕЛИН, ШАРДОНЕ И КАБЕРНЕ, няма начин да не напълни поне едно 30-40 тона от този елексир.
Моя приятел даскал Богомил Мирчев и компания, сътавляваща Осмарския старейшински съвет ( във военния отдел на който членувам и аз) ,ще отворят обятията си за ценители като мен, участник в журито при дегустацията на вината в с.Осмар

Няма коментари: