Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

08 юни 2007

ГОЛЯМАТА ИЛЮЗИЯ


КОНСТАНТИН СТОИЛОВ

За мен не представлява никакъв проблем да организирам живота си така,че да бъда по-добър гражданин на държавата от всеки друг европеец. Първо защото съм умен , второ -добре образован, трето познавам историята и законодателството , четвърто защото говоря три европейски езика ( а тези които не говоря ги говорят съпругата ми и дъщеря ми ) Не ми е никакъв проблем нито комуникацията с институциите на държавата ,нито спазването на основните правила,които диктуват различните закони.
Оня ден четох една статия от проф. Георги Марков - виден съвременен историк, който констатира ...че от Стамболов насам всички крадат - включително и той. Съвсем определено сбъркан е модела за управление на държавата При такъв крадлив и калпав народ свободите му трябва да са под лупа и филтрирани. Т.к. качествата ни варират от пълна верска поносимост до пълен расизъм трябва да се регламентират точно взаимотношенията между отделните етноси .Сигурен съм ,че в Германия например ,дори едни германец да остане ,пак ще се говори немски и немските закони ще се спазват стриктно както сега. Кое пречи на държавата да върви напред.? Липсата на желание това да стане е следния проблем. Т.к икономическото сътояние и ресурсите ,които притежава страната не позволяват народа да бъде богат и да живее охолно , страстите и амбициите на власт имеющите надделяват .България е била страна на три морета,но много отдавна и не се е възползвала от това си времнно състояние .Друго е положението с Белгия,Франция,Италия , Португалия,Испания , Англия, Холандия и много други натрупали несметни богатства благодарение на корониалното си владичество над целия свят.То продължава и сега, но под друга форма т.к независимостта на окупираните от тях страни не беше извоювана,а "отстъпена" от бившите колониалисти. И днес влиянието на Испания над Мексико,Бразилия , Аржентина и огромно . Португалия все още има влияние над бившите си колонии.Да не говорим за Франция,която има територии във Френска Гвиана, Нова Каледония . Влиянието на Велкобритания е също силно в Канада, Австралия, Индия , Хон-Конг.
А България "живурка" цяла вечност ту под турско, ту под византийско, а ако все пак нещо е останало отнякъде забравено "добросъвестни" иманяри го продават на безценица из европейските оказиони. Причината е в това,че умните хора достигнали върховете на държавното управление много добре разбират ,че за да живеят добре те и децата им трябва положението в държавата да е несигурно Тя да бъде винаги в една пермаментна криза и бедност ,за да не могат правилата на държавното управление да влияят силно върху живота в страната , за да може да се краде .За да може никога да няма виновни и осъдени ,когато сгафят или прекалят ,или се появат нови по-гладни парвенюта под маската на най- добри мисли и обещания за по-добро съществувание на народа .Никой не може да избере мястото,където ще се роди, родителите си и да промени звездите,които го водят цял живот . Без да бъда поучаван от някого или манипулиран аз избрах сам пътя на добрия гражданин , честния и почтен данъкоплатец ...и резултатите са плачевни ,и така е вече няколко поколения при мен.
P.S. Има само едни министър- председател Константин Стоилов ,който си подава оставката само заради съмнения в корупция , но това в края на XVIII век . А паметта на българина е много къса,защото ...просто така е удобно на власт имеющите

Няма коментари: