Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

14 юни 2007

ЗА РОМАНТИКАТА И ...ОЩЕ НЕЩО



НА ДОБРИТЕ ПЕВЦИ СА ИМ ДОБРИ И ПЕСНИТЕ .КОЛКОТО Е ПО - ВЕЛИК ПЕВЕЦА,ТОЛКОВА ТЕКСТОВЕТЕ НА ПЕСНИТЕ,МУЗИКАТА, АРАНЖИМЕНТА И ВСИЧКО Е ПО- ВЕЛИКО. ТАКА Е И С ДЖОНИ ХОЛИДЕЙ. ЗАПОЧНАЛ С ЕДНА КИТАРА "ЕРИКСОН" СТИГНА ДО ВЪРХА НА ШОУТО И РОМАНТИКАТА ЕТО ЕДИН СПЕЦИАЛЕН ТЕКСТ

Колко те обичам - песен на Джони Холидей

Когато като лятно слънце
пак твоите коси се стичат
и на узряла житна нива
възглавницата ти прилича.
Когато светлини и сенки
по теб рисуват планини
и острови с богатства дивни,
и омагьосани гори.

Тогава много те обичм,
тогава много те обичам.

Когато устните са меки,
а тялото ти се втвърди
и във очите ти небето
за първи път се замъгли.
Когато искат го ръцете,
а пръстите изпитват страх
и твоят свян все тъй отрича
неща,в които вижда грях.

Тогава много те обичам,
тогава много те обичам.

Когато няма да си котка,
а в кучка се превърнеш ти.
Зовът на вълк ще я накара
оковите си да строши.
Когато след въздишка плаха
със вик ще победи страстта
и аз ще бъда този,който
ще казва "не" на твойто "да".

Тогава много те обичам,
тогава много те обичам.

Когато тежкото ми тяло
подобно мъртъв кон лежи.
Отпуснато над теб се пита
дали е истинско дори.
Когато двамата се любим
тъй както води се война
и аз-умиращият воин
готов съм да я продължа.

Тогава много те обичам,
тогава много те обичам
.

Няма коментари: