Изненада

ОНЯ ДЕН СЕ ПОРЯЗАХ И КАКВО БЕШЕ ОЧУДВАНЕТО МИ,ЧЕ ОТ РЪКАТА МИ ПОТЕЧЕ ...СИНЯ КРЪВ. НИТО ВРЕМЕТО,НИТО МЕТАМОРФОЗИТЕ МУ УСПЯХА ДА СЛОМЯТ АРИСТОКРАТА В МЕН И ДА ПРОМЕНЯТ СИЛНАТА МИ ЖАЖДА ЗА ЖИВОТ,ЕМОЦИИ И РАЗНООБРАЗИЕ.

Добре дошли в моя личен БЛОГ


Нямам претенции нито да е най-добрия,нито да е най- красивия! Важно е ,че го има! Желая коментарите Ви да са добронамерени,защото иначе ще бъдат изтрити!
Надявам се на Вашата добросъвестност и адмирации на това,което съм направил с едната цел - да Ви допусна по-близо до себе си !
Наскоро ,без да искам изтрих БЛОГА си. Този БЛОГ! Страхотно се ядосах!Зазвънях къде ли не - включително и в централата на GOOGLE (там работи синът на мой добър приятел). Мобилизирах цяла рота ХАКЕРИ, посетих комшията си Гошо Маринов,който е голям спец по компютрите, с когото написахме е-мейл до администраторите на BLOGER иии... О-О-О, НЕБЕСА ! Възстановиха ми БЛОГА! Благодаря им от все сърце!Междувременно си направих нов БЛОГ и сега ще водя и двата.Оттук ще влизам в новия си БЛОГ, а оттам в този.

11 юни 2007

ИМА НАДЕЖДИ


Все по често губя надежда в бъдещето. И тъкмо "обеся нос" , хоп появи се светлина в тунела .Тази светлина толкова пъти ме е заблуждавала и толкова пъти влака ме е блъскал, но все още съм жив.Тази светлинка обаче е истинска този път? Преди време ме поканиха да участвам в презентацията на едни проект ,който софийска фирма разработва за шуменското развитие .Ми ...ко да праят хората пари отпускат за Шумен и като няма кой да ги вземе що да не са те ? Написали проекта, спечелилиго , и го представят И пратили една кукла на годините на моята дъщеря ,която ме накара да са замисля за бъдещето Ето я на снимката
Каадърна отвсякъде .Нито дебела,нито слаба .Нито много красива нито грозна ,ноо кадърна .Слагам си дъщерята до нея. Те си приличат ,но моята не би могла да води такъв проект .Не напразно е спечелила сертификат PRINCE 2, ниво Foundation за управление на проекти.Казва се Мария Домусчиева и е мениджър проекти в ВГМАП ООД.
БРАВО ТЯ МИ ВДЪХНА НАДЕЖДА ,ЧЕ НЕ ВСИЧКО СЯКАШ(?) В НАШАТА Ш... СТРАНА Е ЗАГУБЕНО !!!

Няма коментари: